Avtomatizacija projektnega poslovanja

Enotna rešitev za projektno organizirana podjetja - upravljajte vse projektne naloge, finančno poslovanje in poročanje znotraj ene rešitve.

Uporaba rešitev za projektno poslovanje (PBA) lahko pomembno vpliva na vaš uspeh, saj omogoča učinkovitejše izvajanje projektov, okrepi sodelovanje in komunikacijo, poveča preglednost, učinkoviteje razporedi vire in poveča zadovoljstvo strank.

Najpomembnejše lastnosti

Ena rešitev

Združite načrtovanje projektov, operacij in financ na eni sami platformi, ki jo uporabljajo različni oddelki. Ne potrebujete več preglednic in različnih, medsebojno slabo povezanih sistemov.

Osredotočenost na ljudi

Človeški viri so jedro projektnega poslovanja. Preizkusite integrirano platformo, ki upravlja tako zaposlene kot zunanje vire. Vključuje načrtovanje kapacitet, upravlja administrativna opravila in nudi vpogled v produktivnost.

Uspešnost projektov

Platforma omogoča študije izvedljivosti za nove projekte in celovito upravljanje sprememb. Določite in spremljajte obseg projekta, ciljev, pričakovanih stroškov in predvidenih koristi.

Vpogled v realnem času

Dostopajte do platforme v oblaku iz katere koli lokacije, kadarkoli, z različnimi napravami, in pridobite takojšen vpogled v operacije in finančno stanje. Sprejemajte odločitve na podlagi ustreznih podatkov.

Enostavna integracija

Platforma omogoča enostavno integracijo in upravljanje obsežnih zbirk podatkov. Izkoristite prednosti enotnega “datamart-a”, BI analiz, strojnega učenja in umetne inteligence za razumevanje dejavnikov uspeha.

Industrije

Arhitekturni in projektni biroji, inženiring

Upravljanje celotnega življenjskega cikla projektov. Študije izvedljivosti, vizualizacija in razporeditev virov. Beleženje opravljenih ur v realnem času. Analiza uspešnosti.

Proizvodnja

Racionalizacija procesov. Učinkovitejše upravljanje virov. Izboljšano sodelovanje. Hitrejše odločanje. Izboljšan nadzor nad kakovostjo

Vlada in občine

Upravljanje celotnega življenjskega cikla projektov za pomoč pri načrtovanju, dodeljevanju virov in sledenju projektom v realnem času. Upravljanje več projektov, vključno z infrastrukturo, razvojem skupnosti in pobudami za javne storitve.

Notarji in odvetniki

Učinkovito upravljanje in spremljanje projektov, primerov in nalog, kamor sodi optimizacija sodelovanja s člani ekipe in strankami. Izboljšano upravljanje dokumentov. Večja preglednost.

Poenotite procese, povečajte učinkovitost

Vsa orodja in funkcionalnosti, ki jih potrebuje vaša ekipa za projektno poslovanje, so sedaj na enem mestu. Zagotovite skladnost s poslovnimi cilji z učinkovitim nadzorom vseh vključenih procesov:

✓ Projektno osredotočen HR
✓ Konfigurirator cen
✓ Načrtovanje zmogljivosti
✓ Vodenje projektov
✓ Beleženje časa, odobritev dopustov in potrjevanje stroškov
✓ Obračunavanje projektov in izstavitev računov
✓ Pogodbe z dobavitelji in izvajalci

Akeron Tarko projektno vodenje

Kliknite na sliko za ogled celotne infografike!

Tehnologija

Akeron ponuja rešitve za projektno vodenje

Akeron (Tarko)

Akeron Srl se ponaša z več kot 400 zadovoljnimi strankami: od vodilnih imen, kot so Intesa SanPaolo Group, Decathlon, Bolton Group, ESA Engineering, Prada in Cressi Sub, do srednjih in malih podjetij.

Ste pripravljeni na naslednji korak?

Naša izkušena ekipa strokovnjakov vam z veseljem odgovori na vsa vaša vprašanja in svetuje o tem, kako izboljšati učinkovitost poslovanja.