Pravna obvestila

Omejitev odgovornosti

1. Spletna stran

Vse informacije, objavljene na tej spletni strani, so namenjene izključno splošnemu informiranju. Lastnik spletne strani ne odgovarja za morebitne napake, opustitve ali netočnosti informacij, objavljenih na spletu. Prav tako lastnik ne odgovarja za nobeno neposredno ali posredno škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe ali zanašanja na vsebino te spletne strani.

2. Avtorske pravice

Vsa vsebina te spletne strani, vključno s tekstom, slikami, grafiko, logotipi, video posnetki in drugimi elementi, je zaščitena z avtorskimi pravicami lastnika spletne strani ali tretjih oseb. Brez izrecnega pisnega dovoljenja ni dovoljena reprodukcija, distribucija ali kakršno koli drugo izkoriščanje vsebine.

3. Povezave do drugih spletnih strani

Ta spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, ki niso pod nadzorom lastnika spletne strani. Lastnik ne prevzema odgovornosti za vsebino, točnost ali razpoložljivost teh zunanjih spletnih mest in ne odgovarja za kakršno koli škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe teh povezav.

4. Spremembe vsebine

Lastnik spletne strani si pridržuje pravico, da kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni ali odstrani vsebino spletnega mesta. Prav tako si pridržuje pravico do posodobitve teh pravnih obvestil, zato uporabnikom svetujemo, da jih redno pregledujejo.Vsebina vsakega elektronskega sporočila je zaupna in namenjena izključno prejemniku. Kopiranje, razkritje ali distribucija brez soglasja pošiljatelja je strogo prepovedano. Če ste e-pošto prejeli pomotoma, prosimo, da o tem takoj obvestite pošiljatelja in izbrišete e-pošto, vključno z vsemi njenimi prilogami.

5. e-sporočila

Vsebina vsakega elektronskega sporočila je zaupna in namenjena izključno prejemniku. Kopiranje, razkritje ali distribucija brez soglasja pošiljatelja je strogo prepovedano. Če ste e-pošto prejeli pomotoma, prosimo, da o tem takoj obvestite pošiljatelja in izbrišete e-pošto, vključno z vsemi njenimi prilogami.

Podjetje CRMT d.o.o. ne odgovarja za morebitna spremenjena sporočila. Upoštevajte tudi, da ni nujno, da mnenja, izražena v sporočilu, izražajo uradno stališče podjetja CRMT d.o.o.

GDPR – Zasebnost podatkov

Varstvo osebnih podatkov

V podjetju CRMT d.o.o. prevzemamo odgovornost za pravilno ravnanje z osebnimi podatki, zato vse zbirke osebnih podatkov obdelujemo, vzdržujemo, hranimo in nadzorujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Uradni list RS, št. 94/2007) . Subjekt, bodisi podjetje ali posameznik, katerega osebni podatki se obdelujejo, ima zagotovljene naslednje pravice:

Pravica zahtevati dostop do osebnih podatkov od CRMT d.o.o. kot upravljavca podatkov:

1. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od upravljavca dobiti potrditev, ali se osebni podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne in lahko zahteva tudi dostop do osebnih podatkov in naslednjih informacij:

  • namen obdelave;
  • kategorije osebnih podatkov, prejemniki ali kategorije prejemnikov, ki so jim bili ali jim bodo osebni podatki razkriti, zlasti prejemniki v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;
  • kadar je to mogoče, predvideno obdobje, za katerega bodo osebni podatki shranjeni, ali, če to ni mogoče, merila, uporabljena za določitev tega obdobja;
  • obstoj avtomatiziranega odločanja, vključno s profiliranjem.

2. Pojasnilo razlogov za obdelavo in upravljanje osebnih podatkov ter pomen in predvidene posledice.

3. Upravljavec zagotovi (brezplačno) kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za vse nadaljnje kopije, ki jih zahteva posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino na podlagi upravnih stroškov. Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, vloži zahtevo v elektronski obliki in ​​če ne zahteva drugače, se informacije zagotovijo v splošno uporabljeni elektronski obliki.

4. Pravica do popravka netočnih osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.

5. Pravica do omejitve obdelave, kadar velja kar koli od naštetega:

  • kadar se točnosti zadevnih podatkov oporeka,
  • kadar ne želite, da se podatki izbrišejo,
  • kadar se podatki ne potrebujejo več za prvotni namen, vendar jih iz pravnih razlogov ni mogoče izbrisati,
  • kadar poteka odločanje o vašem ugovoru obdelavi.

6. Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«) pod pogojem, da so izpolnjeni pogoji iz čl. 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, zlasti kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, prekliče soglasje, na katerem temelji obdelava.

7. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico prejeti osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki in ima pravico posredovati te podatke drugemu upravljavcu brez oviranje s strani upravljavca, kateremu so bili posredovani osebni podatki.

8. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico do ugovora, kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem.

9. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da nasprotuje odločitvam, ki temeljijo izključno na avtomatizirani obdelavi, vključno s profiliranjem, ki ima zanj pravne učinke ali nanj podobno pomembno vpliva.

10. Vsak posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico do vložitve pritožbe pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Korporativna integriteta

CRMT d.o.o. se zavezuje k uporabi najvišjih standardov etičnega ravnanja in integritete pri svojih poslovnih dejavnostih v EU in drugih državah. Vsak zaposleni in posameznik, ki deluje v imenu podjetja CRMT, je odgovoren za ohranjanje ugleda ter za pošteno in profesionalno poslovanje podjetja.

Zavzemamo pristop ničelne tolerance do podkupovanja in korupcije ter smo zavezani ravnanju, ki je profesionalno, pošteno in pravično v vseh naših poslovnih odnosih.

Namen te izjave je:

  • da določa naše odgovornosti in odgovornosti tistih, ki so pri nas zaposleni ali za nas opravljajo storitve (kar za namene Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (ZintPK) vključuje izvajalce storitev CRMT), pri spoštovanju in zagovarjanju našega stališča do podkupovanja in korupcije;
  • zagotoviti informacije in smernice glede pričakovanj o vedenju zaposlenih in poslovnih partnerjev, ter kako prepoznati in obravnavati vprašanja podkupovanja in korupcije;
  • Vodstvo CRMT je zavezano izvajanju in uveljavljanju učinkovitih sistemov v celotnem podjetju CRMT.

Kaj je podkupovanje?

Podkupnina je ponujena, zahtevana, obljubljena ali zagotovljena spodbuda ali nagrada, da bi pridobili kakršno koli komercialno, pogodbeno, regulativno ali osebno korist.

To je lahko v kontekstu dajanja ali prejemanja. Kaznivo dejanje je storjeno, kadar je podkupnina povezana z namenom, da bo oseba neustrezno opravljala svojo funkcijo, ali če sama zahteva, privoli v sprejem ali sprejme podkupnino za nepravilno opravljanje dejavnosti. Poleg tega je kaznivo dejanje ponujanje podkupnine javnemu uslužbencu za napeljevanje javnega uslužbenca, da pridobi ali podaljša posel ali zagotovi prednost pri vodenju poslov.

Odgovornosti

Za preprečevanje, odkrivanje in prijavo podkupovanja in drugih oblik korupcije so odgovorni vsi, ki so aktivno povezani z delovanjem podjetja CRMT. Kakršne koli pomisleke se sporoči vodstvu družbe.

Darila in gostoljubje

CRMT d.o.o. dovoljuje običajna in primerna korporativna darila in promocijske izdatke (dane in prejete) tretjim osebam ali od njih, ki se izvajajo za namene vzpostavitve in vzdrževanja dobrih poslovnih odnosov, za izboljšanje podobe in ugleda podjetja CRMT ali za učinkovito predstavitev blaga in storitev.

Pod pogoji, da je darilo:

  • Dano oziroma prejeto v dobri veri.
  • Ni ponujeno, obljubljeno ali sprejeto za zagotavljanje prednosti svojim zaposlenim ali povezanim osebam ali za vplivanje na nepristranskost prejemnika.
  • Izročanje daril s strani zaposlenih CRMT-ja v vrednosti nad 50 EUR ni dovoljeno brez predhodne odobritve vodstva. Zaposleni, ki prejmejo darila, morajo darila v vrednosti nad 50 EUR zavrniti oziroma izročiti vodstvu in bodo ta evidentirana, razen ob predhodni odobritvi. Naši zaposleni ali ponudniki storitev ne smejo sprejeti ali nuditi daril v obliki gotovine, vsako tako ponudbo pa je treba takoj prijaviti vodstvu. Dajanje ali prejemanje promocijskega materiala se ne šteje za darilo.
  • Zagotavljanje in prejemanje korporativnega gostoljubja za naše zaposlene ne sme preseči okvirne vrednosti 50 EUR na osebo (ali ustrezne protivrednosti zunaj EU) brez predhodne odobritve vodstva CRMT, kjer je to mogoče in razumno glede na okoliščine.
  • Prejemniki daril ali gostoljublja morajo vedno oceniti, ali je prejeto v danih okoliščinah razumno in opravičljivo.

Kaj ni sprejemljivo?


Obstaja veliko okoliščin, v katerih lahko pride do kršitev ZintPK, spodaj pa je naštetih nekaj opcij, ki v nobenem primeru niso sprejemljive za zaposlene ali ponudnike storitev CRMT, in sicer:

  • Obljuba ali zagotavljanje plačila, daril ali storitev tretji osebi s pričakovanjem, da bo na ta način dosežena ali povečana poslovna prednost.
  • Obljuba ali zagotavljanje plačila, daril ali storitev (tujemu) javnemu uslužbencu, da bi tega javnega uslužbenca spodbudili k pridobitvi ali ohranitvi posla ali poslovne prednost (in to ni dovoljeno z lokalnimi zakoni).
  • Sprejemanje plačila, daril ali storitev s strani tretje osebe, če obstaja sum o obstoječih pričakovanjih, da bodo na ta način zagotovljene poslovne prednosti.
  • Grožnje ali maščevanje drugemu delavcu, ki ni hotel storiti kaznivega dejanja podkupovanja ali je izrazil pomisleke glede tovrstnega ravnanja; in sodelovati pri kakršni koli dejavnosti, ki bi lahko povzročila kršitev teh smernic.

“Pospešitvena” plačila in podkupnine

Sodelavci in naši ponudniki storitev ne smejo izvajati in sprejemati pospešitvenih plačil ali kakršnih koli podkupnin. Pospešitvena plačila so običajno majhna, neuradna plačila, izvedena za zagotovitev ali pospešitev rutinskega vladnega postopka s strani vladnega uradnika. V EU niso običajna. Podkupnine so običajno plačila, izvedena v zameno za poslovno uslugo ali prednost. Pričakujemo, da vsi zaposleni in ponudniki storitev preprečijo vsakršno dejavnost, ki bi lahko vodila do tega, da se bo izvedlo ali sprejelo plačilo za olajšanje ali podkupnina.

Če izvajate plačilo v imenu podjetja CRMT, morate vedno preveriti, čemu je plačilo namenjeno in ali je zahtevani znesek sorazmeren z blagom ali zagotovljenimi storitvami. Vedno zahtevajte potrdilo o plačilu, na katerem je naveden razlog za plačilo.

Vsaka transakcija po pogodbah in ostali dokumentaciji mora biti ustrezno zabeležena, tako da nikoli ne pride do poskusov prikrivanja delovanja.

Vodenje evidence

Od nas in naših ponudnikov storitev se pričakuje, da vodimo finančne evidence in imamo vzpostavljene ustrezne mehanizme notranje kontrole, ki bodo dokazovale poslovni razlog za dajanje in/ali prejemanje plačil od/do tretjih oseb.

Pomisleki

Če menite ali sumite, da je bil ta pravilnik kršen, se prosimo obrnite na management@crmt.com.

Stran nazadnje posodobljena: oktober 2023