Na portalu časnika Finance je bil objavljen intervju z Janom Markunom, projektnim vodjo in članom programskega odbora 20. Adriatik kontroling konference, ki bo potekala 27. maja v hotelu Jama v Postojni. Konferenca letos poteka pod sloganom “Od nevidnega k merljivemu”, v ospredju pa bo vprašanje, kako postaviti cilje in meriti uspešnost tudi na področjih, kjer doslej ni bilo enostavnih meril.
Kot pojasnjuje Markun, lahko danes z ustreznimi pristopi in podatkovnimi orodji merimo vmesne in končne učinke tudi t. i. mehkih veščin. Takšni kazalniki omogočajo bolj premišljeno usmerjanje investicij znotraj oddelkov, kot sta marketing ali HR.

Konferenca, ki jo organizirata CRMT in Šola kontrolinga pod vodstvom Dragice Erčulj, bo gostila mednarodne in domače strokovnjake. Program bo bogat s praktičnimi primeri in interaktivno delavnico o strateškem uvajanju sprememb.
Poudarek bo tudi na prihodkovni strani kontrolinga, vlogi podatkov v prodajni odličnosti ter na digitalnih kompetencah kontrolerjev, ki postajajo vse pomembnejši partnerji vodstvu pri sprejemanju utemeljenih odločitev. Kot pravi Markun: »Intuicija še vedno ima svoje mesto – a le, če temelji na podatkih in dobro opravljeni domači nalogi.«
Celoten intervju si lahko preberete na portalu Finance.