Študija primera: Merkur
12. 2. 2024
Merkur trgovina d.o.o., vodilno slovensko podjetje za prodajo izdelkov za dom, naredi-si-sam opreme, elektroinštalacijskih in industrijskih izdelkov, se je v preteklosti soočalo s kompleksnimi izzivi pri finančnem in tržnem načrtovanju. Obsežen nabor izdelkov in različni prodajni kanali so zahtevali hitrejše izračune, izboljšano integracijo ter večjo odzivnost na spremembe na trgu. Da bi naslovili naštete izzive, ...
VEČŠtudija primera: Skupina SIJ – Slovenska industrija jekla
16. 11. 2021
Skupina SIJ je v preteklosti kot rešitev poslovne inteligence uporabljala platformo Oracle Business Intelligence, ki pa sčasoma ni več zadostovala naraščajočim potrebam podjetja, zlasti na področju mobilne dostopnosti in upravljanja podatkov. Zato je podjetje iskalo bolj prilagodljivo platformo s celovitimi mobilnimi funkcionalnostmi.
VEČŠtudija primera: Loterija Slovenije
9. 12. 2019
Analitični sistemi in aplikacije, ki jih je uporabljala Loterija Slovenije, so sčasoma postali zastareli in potrebni prenove. Sprememba transakcijskega sistema je prispevala tudi k delni prenovi informacijske infrastrukture in posodobitvi arhitekture, zato so se na Loteriji Slovenije odločili za temeljito prenovo analitičnega okolja.
VEČŠtudija primera: Mladinska knjiga
8. 8. 2019
Podjetje Mladinska knjiga se je leta 2010 odločilo za vzpostavitev podatkovnega skladišča in uvedbo poslovne analitike v svoje poslovanje. Sčasoma je namreč količina obdelanih podatkov močno narasla, kar je preseglo zmogljivosti prejšnje analitične rešitve in podjetje se je soočilo z izzivom iskanja bolj zmogljive tehnologije.
VEČŠtudija primera: Telekom Slovenije
11. 12. 2018
V Telekomu Slovenije že več kot desetletje uporabljajo različne analitične rešitve, vendar so se zaradi nenehnega naraščanja količine podatkov in vse bolj zahtevnih poslovnih potreb pričeli soočati z novimi izzivi. Obstoječe analitične rešitve preprosto niso več zadoščale za obvladovanje hitrega priliva podatkov.
VEČ